سلام خدمت به همراهان همیشگی وبلاگ خانه ی دانشجو... اولا باید در ابتدای کلام از تمام شما به خاطر تاخیر در گذاشتن سوال و جوابهای صندلی دااغ عذر خواهی کنم،یک عذر خواهی ویژه هم از مدیر وبلاگ محمد شاکر به خاطر این تاخیر انجام میدم.(خداییش به علت این تاخیر چند ساعته بدجور فحش خوردم).دوما از آقای عابدی هم بدلیل همکاریشون تشکر ویژه انجام میدم.واما بریم سراغ اصل مطلب...توی ادامه ی مطلب میتونید سوال و جوابهای صندلی دااغ رو بخونید... پس برین به ادامه ی مطلب  1) بیوگرافی کلی از خود تون بگید؟(سال تولد ،تحصیلات،...)مرتضی عابدی اردکانی ، متولد نیمه پائیز 1349  بیبش از بیست سال است که معلمم و اندکی درس فلسفه خوانده ام.2)از اینکه فکرکنم حدود 20سال ازعمر خودتون در رشته ی فلسفه  ودر شغل معلمی سپری کردیدد هیچ موقع احساس خستگی و دلزدگی از این رشته و این شغل داشتید؟؟؟چرا؟؟؟هرگز ، چون از همان آغاز معلمی را باعشق شروع کرده ام و تا کنون ادامه داده ام.3)به نظر شما که معلم دین و زندگی هستید،سیاست ما عین دیانت ماست؟گاهی این دو خلط می شود ، هرگاه هم که مخلوط شوند به نظرم دین ضرر می کند.4)الگوی شما تو زندگیتون کیه؟ چقدر به اون الگو نزدیک شدین؟الگوی خاصی نداشته ام5)تا حالا شده براساس قضاوت شخصی با یکی خب یا بد بشی و نمره اونو بر اون اساس بدی؟هرگز ، شاید از رفتار شاگردانم ناراحت شده باشم ، اما سعی کرده ام در قضاوتم تاثیر گذار نباشد.6)بدترین برخوردی که داشتی تاحالا با کی بوده؟و چه جوری بوده؟با دانش آموزی به نام دهقان در شهر نیر که او را تنبیه بدنی کردم.7)تاحالا شده برای دانش آموزی دلت تنگ بشه؟کی؟ خیلی زیاد، دلیلش رابطه عاطفی قوی ام با شاگردانم است.8)بدترین سوتی یا اشتباهی که سر کلاس داشته اید چه بوده؟روزی با شلوار پاره مجبور شدم 90 دقیقه سرجایم تکان نخورم.9)بدترین و بهترین روز معلمیتون؟بهترینش دوسال پیش در دبیرستان امام حسن مجتبی ع بود و بدترین که اصلا نداشتم.10)اگه یه پول هنگفتی بهتون بدن چی کارش میکنین؟سرمایه شغل دومم می کنم.11)اگه بگن تا یه هفته دیگه میمیری چی کار میکنی؟توبه می کنم و حلالیت می طلبم12)با چه هدفی مطلب جنجال ساز (( سید قناد این طرف یا اون طرف)) رو در وبلاگتون گذاشتین؟مطلب من جنجال برانگیز نبود ، از دید یک شهروند که به ایشان رای داده بودم ، سوالی پرسیدم همین!13)مهمترین هدف زندگیتون ؟ زندگی کنم وبه دیگران زندگی ببخشم.14)اگه به دوران کودکی برگردید دوباره همین راه رو که طی کردی دوباره انتخاب می کنی؟صد در صد15)اگه به عنوان دانش آموز بشینی روی صندلی و یه معلمی مثل خودت بیاد بهت درس بده چی کار می کنی؟لذت می برم ، چون واقعا شاگردانم الان از تدریسم لذت می برن.17)بهترین معلم زندگیت؟قای یحیی ناصری بفروئی و علی سنایی اردکانی18)وضعیت وبلاگ نویسان اردکانی رو در فضای مجازی چه گونه توصیف میکنی؟دوستان زیادی زحمت می کشن اما به نظرم انسجام لازم را ندارن.19)اولین چیزی بعداز شنیدن این کلمات به ذهنت میاد چیه؟، قلم:معلمیاردکان من: مرتضی عابدی اردکانی ریزش مو: بسوز و بساز  خانه ی دانشجو: سراب امیدفردا: جواد عابدیعینک: ارثیه فامیلیزندگی: فرصت بودن محمد شاکر: تازه به دوران رسیده19) و در آخر...ممنون از همه بچه های خونگرم خانه د انشجو و عزیزانی که خواننده این سوال و جواب ها بودن .